Full fart

Igår så cyklade jag med ungarna till en familjekompis. Passade mig bra för ungarna fick leka och jag fick umgås med vuxna, iaf åldersmässigt🤪 När vi cyklat hem- som för övrigt ligger uppe på ett berg, så gick vi och spelade 18-håls discgolf. Hem och vända för att sedan åka på ett baspass och sen fotbad och prat med några ur gruppen. 

Idag så är det eftermiddagsjobb som står på schemat för min del. Ungarna ska till fritids och förskola i någon timme då mina och sambons arbetstider går mot varandra. Ska försöka hålla barnen igång till dess att dom ska till sagda platser. 

Jag ska väl försöka få klart melonbiten som jag började med igår. Men jag skulle även behöva rita av alla mönsterdelar från ett mönster jag köpt. Jag är riktigt nöjd med mönstret och ungarna väntar med spänning på att jag ska bli klar så dom kan få nya tröjor. Bilder kommer i nästa inlägg. 😉 
Vad händer i erat lid idag och vad ska ni göra under midsommar? 🙂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0