Livet

Har idag varit och lämnat blod. Känns så skönt att få "tömma ur sig". Jag vet inte hur det är med er andra, men jag blir så grymt mycket piggare av det. 😍 Har varit ner och röjt på Discgolfbanan här på orten också. Nu är det ännu lättare för mig att hitta diskarna som jag kastar åt pipsvängen. 

Jag kör på med "Lose to win" som anordnas av ett av gymmen här på orten. Så skönt med en genomkörare igår och ska iväg på ett "baspass" imorgon. 

Jag vet att det var lääääääängesen jag skrev ett inlägg sist, det som hänt sedan dess är väl ganska mycket: är numer 2barns mor till Alvin- 7år och Ludvig- 4år i augusti. Jag och barnens far, min partner in crime sedan snart 13 år har flyttat till hus för att ungarna ska få mer plats 🙂 vi har även skaffat katt som heter Mizty och är 1 år, hunden Lorino har klarat sig från fler stora skador och är idag 13 år och fortfarande pigg. 🙂 Jag är tillsvidareanställd inom kommunen inom äldreomsorgen och jobbar sedan 1,5 år på ett demensboende och trivs som fisken i vattnet. 😍
Jag har även hunnit med att vara sjukskriven pga depression och utmattningssyndrom. Det är något som jag jobbar med varje dag och som med allt annat så är vissa dagar bättre än andra. Jag har lärt mig den hårda vägen att det är viktigt att ta hand om sig själv. Att sätta sig själv i första rummet men även att ta det lugnt, att inte ha 75 bollar i luften jämt, även om jag är lite sån som person.  🙈 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0