Förlåt!!!

Jag måste säga förlåt till Järbo garn! 
Jag gör en amigurumi efter ett av era mönster, men jag gör på mitt lilla egna vis för att få den att se mer "levande ut" Jag kommer att lägga upp bild när den är helt klar, men jag har gjort några små förändringar, inte speciellt mycket, men tillräckligt för att få det att se ut som en helt annan amigurumi.. Nää, så mycket är det inte, men även ett otränat öga ser skillnad på våra alsters olikheter. 
 
Jag har gjort klar min sons tröja, bild på den kommer även senare. Jag har även använt upp ett till garn, så nu är det 3 garner som är slut och förhoppningsvis så kommer jag att kunna göra slut på fler garner snart eftersom den amigurumin jag gör ska ha många färger och jag har en del olika färger som det är taget av tidigare. Måste säga att det känns skönt att veta att jag närmar mig mitt mål att göra slut på 15 nystan innan jag får köpa nytt garn. :) 
 
De frukter sonen fick när han fyllde 1 år i mars, dock är inte vattenmelonen med på bilden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0