Strömsholm

Snart ska vi åka från Hofors och ner till Strömsholm för att min söta aprikosfärgade dvärgpudel Lorino ska på rehabelitering där. Han blev opererad för diskbrock den 16/3 och hade det inte varit för att jag haft honom hemma hos mig sedan han blev utskriven för exakt 1 vecka sedan så hade jag inte trott att det var så allvarligt som det faktiskt var. Det märks inte på honom att han var förlamad i båda bakbenen för snart 2 veckor sedan. Han försökte hoppa upp i våran säng för några dagar sedan, han lyfter på benet när han kissar och han är helt underbar. Visserligen så går han lite vingligt, ungefär som när man är full, men det blir bättre för varje dag. Så förhoppningsvis så behöver vi inte åka så långt som till Strömsholm efter idag då det fanns tid i Gävle efter påsk. :) 
 
Under den långa resan ner så tar jag med mig en mormorsrutefilt som jag håller på med. Förhoppningsvis så sover både hunden och ungen påväg ner så att jag kan fixa med filten. Min pappa skulle köra ner, så jag tänker inte både köra och virka rutor. ;) 
 
(bilden är gammal, jag har bara en rad på 9 rutor kvar att göra + en kant runt filten sen är den klar. ) 
)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0